در صورت عدم اصالت هدفون ها و ایرفون های بیتس 2 برابر وجه به کاربر عودت داده میشود


مشاهده کنید:آموزش تشخیص هدفون ها و ایرفون های بیتس تقلبی از اصلی،مواظب قیمت های پایینتر و تقلبی باشید

0 محصول - 0 تومان

قوانین و مقررات و شرایط گارانتی (خیلی مهم)

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهتر از خدمات سایت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به پروفایل شخصی و یا ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر میباشد.

قوانین عمومی
کلیه شرایط و روند کاری سایت منطبق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد و همچنین کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است

قیمت گذاری :
قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش فاکتور منظور گردیده است , معتبر میباشد.

ثبت و پردازش سفارشات

روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در کشور ایران میباشد و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شود.

خسارت در هنگام حمل و نقل
سایت ما نهایت تلاش خود را مینماید تا کلیه سفارش‏‌ها بدون آسیب به دست مشتریان برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد مرسولات که توسط شرکت های حمل و نقل صورت میگیرد احتمال خسارت در حمل بسیار ضعیف میباشد . با این حال بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سایت ما هیچ گونه مسئولیتی را دراین زمینه پس از خروج کالا از شرکت نمیپذیرد.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل که قبل از تحویل قابل روئت نیست باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به صورت تلفنی به ما اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و کلیه متعلقات و فاکتور به دفتر ما ارسال شود.

رویه بازگرداندن کالا

در جهت ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی مشتری ,سایت و فروشگاه ما خدماتی را جهت اطمینان بیشتر شما درنظر گرفته تا با آسودگی خاطر بیشتر کالای خود را خریداری نمایید:

ضمانت تعویض و عودت 24ساعته:


جهت اطمینان بیشتر شما مشتری گرامی, خدمات تعویض  24 ساعته برای کلیه محصولات در نظر گرفته شده و در صورتیکه کالای خریداری شده در این زمان دارای مشکل فنی (سخت افزاری یا نرم افزاری) باشد و یا در صورت باز نشدن پلمپ قصد تعویض داشته باشید,میتوانید آن را به دفتر اطلاع دهید.

مواردی مثل سریال نامبر دستگاه، رنگ دستگاه و تاریخ ساخت دستگاه سفارش ساخت و این قبیل از موارد،قبل از باز کردن پلمپ قابل بررسی میباشد.پس حتما قبل از باز کردن پلمپ،موارد مورد نظر را بررسی نمایید و‌سپس اقدام به باز کردن پلمپ نمایید.


لازم به ذکر میباشد در صورت باز شدن پلمپ دستگاه و عدم همخوانی با سلیقه شخصی مشتری،به هیچ عنوان کالا تعویض نمیگردد و کالا به عنوان کالای دست دوم بحساب می آید.


پروسه بررسی این مورد در حدود 24  ساعت زمان میبرد.


ضمانت طلایی 7 روزه (۷ روز تضمین تعویض کالا) :

جهت اطمینان خاطر شما سرویس طلایی 7 روزه برای محصولات بدون گارانتی در نظر گرفته شده
شما میتوایند تا 7 روز پس از دریافت کالا در صورت وجود مشکل فنی سخت افزاری کالا یعنی خرابی و یا عدم اتصال به دستگاه و هر مشکل فنی سخت افزاری مربوط به خود دستگاه را جهت تعویض به دفتر فروش ما ارسال نمایید و ما با کمال میل و‌بدون هیچ مشکلی دستگاه شما را تعویض مینمایید.

* در ایربادزها مول پاوربیتس پرو و فیت پرو... در صورت وجود نقص فنی در هر قطعه در هفت روز اول،تنها قطعه معیوب تعویض میگردد.

به طور مثال اگر کیس دارای مشکل باشد ولی ایربادز ها سالم باشد،تنها کیس  تعویض میگردد،اگر ایربادز سمت راست دارای مشکل باشد و مابقی قسمت ها سالم باشد،تنها ایربادز سمت راست تعویض میگردد.

گارانتی بین اللملی:

تمامیه کالاهای بیتس دارای 1 سال گارانتی اینترنشنال میباشند و این گارانتی توسط تمامی فروشگاه های رسمی محصولات اپل در کشورهای مختلف ارایه میشود

قوانین کالاهای سفارشی و پیش فروش


کالاهایی که در صورت پیش فروش ویژه  توسط کاربر سفارش داده میشود و کاربر تحویل کالا در زمان اماده شدن کالا را میپذیرد و تایید میکند،به علت سفارش ویژه کالای مورد نظر و ایجاد هزینه از طرف شرکت،به هیچ عنوان کنسل نمیشود و قبل و بعد از ارسال کالا قابل تعویض و پس گرفتن نمیباشد.

در صورت انتخاب کالایی با رنگ های سفید،سبز،آبی و کالکشن های خاص امکان کنسل کردن خرید مقدور نمیباشد.


مدت زمان محصولات پیش سفارش و پیش فروش از 10 روز تا دو ماه میباشد.


اشکالات فنی :

جهت استفاده این سرویس در موارد مورد نیاز ، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی به کارشناسان سایت اطلاع داده شود .
کارشناسان خدمات پس از فروش ما مشکلات اعلام شده توسط شما را بررسی می‏کنند و در صورتی که نقص فنی غیر قابل رفع تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
در صورت عدم امکان تعمیر و رفع عیب دستگاه و تعویض کالا معیوب با کالای جدید ، امکان استرداد کالا نیز وجود دارد که در صورت درخواست مشتری پس از تایید تا نهایت 24 ساعت بعد به حساب مشتری بازگردانده میشود .

در صورت عدم رعایت نکات ایمنی در بسته بندی و ارسال و یا کامل نبودن جعبه و لوازم و فاکتور , کالا شامل این سرویس نخواهد شد .


گارانتی و خدمات پس از فروش

در صورتی که کالای شما شامل گارانتی مجموعه ما باشد،ارایه کد رهگیری گارانتی الزامی میباشد و باید فاقد شرایط زیر باشند:

محصولاتی که به علت های ضربه خوردن،شکستگی،آب خوردگی و سولفاته برد و دستکاری فیزیکی،ایجاد مشکل در میکروفون و ایجاد مشکل برای باتری(هر مشکل برای باتری به علت مصرفی بودن کالا )،عدم شارژ با شارژ اصلی و کابل اصلی و استفاده از شارژها و کابل شارژهای متفرقه  و پارگی و کشیدگی قسمتهای سیمی و داخلی و کابل و هر صدمه فیزیکی دیگر دچار مشکل شده باشند فاقد گارانتی میباشند لاکن خریداران عزیز در صورت انتخاب گارانتی طلایی و در صورت قابل تعمیر بودن،فقط و فقط هزینه قطعات مصرفی رو پرداخت و از پرداخت اجرت تعمیرکار به صورت کامل معاف میباشند.
به طور خلاصه گارانتی شامل برد دستگاه،اسپیکر دستگاه( منظور سوختن خود اسپیکر دستگاه میباشد) و چیپ های اچ وان و  دبلیو وان دستگاه میباشد.


نکته: محصول پاوربیتس پرو PowerBeats،تمامیه کنترل خود را از طریق کیس دستگاه انجام میدهد،در درون کیس دستگاه برد اصلی و چیپ اچ وان قرار دارد،پس به طور طبیعی مانند تمامیه ایرباد ها،به نحوه شارژ و نوسان برق حساسیت بسیار شدید دارد،پس به طور کلی در صورت ورود جریان برق نامناسب به هر شکل ممکن و ولتاژ متغیر ممکن است ایرباد ها دچار مشکل شوند و یا ایجاد قطعی و خاموش شدگی و عدم اتصال در هر سمت ایربادز ها شوند،در این حالت دستگاه *** فاقد گارانتی *** بحساب آمده و هیچگونه مسیولیتی به عهده مجموعه ما نمیباشد.

توصیه میشود حتما برای شارژ این محصول از کابل خود دستگاه استفاده و از طریق *** لپتاپ و یا کامپیوتر *** شارژ صورت گیرد.

برای جلب رضایت شما عزیزان گارانتی طلایی در این محصول در صورت عدم تعمیر شدن و توانایی رفع مشکل در مجموعه ما،شامل ارسال رایگان به اپل استور برای بررسی دقیقتر و یا تعویض دستگاه (در صورت نیاز به پرداخت هزینه،هزینه به مشتری اعلام و دریافت میگردد) میشود.


تمامی هزینه های ارسال اعم از رفت و برگشت برای گارانتی  و تعمیرات به عهده خریدار میباشد.


مغایرت کالای سفارش داده شده با کالای ارسال شده :


در این سرویس مراتب کالای مغایر با سفارش خود را باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهید
لازم به ذکر است که کالای مغایر با سفارش خودرا به صورت اکبند و باز نشده جهت تعویض به شرکت ارسال نمایید
در صورتی که کالا باز و استفاده شده باشد فروشگاه از تحویل و تعویض کالا معذور می باشد
کلیه هزینه های ارسال برای دریافت و ارسال مجدد در زمانی که کالای مغایر با سفارش شما ارسال شده باشد به عهده ما میباشد

رعایت حریم شخصی


ما به اطلاعات خصوصی اشخاص و کاربرانی که از سایت ما استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
و متعهد می‏‌شود در حد امکان از حریم شخصی شما دفاع کند تا شما با خیالی آسوده از خدمات سایت استفاده نمایید.
.
استفاده و کپی برداری از کلیه مطالب سایت که در جهت اطلاع رسانی عمومی تهیه شده اند ازقبیل اطلاعات فنی و توضیحات و …. در موارد استفاده که به صورت .
تجاری نباشد بلامانع است و در موارد دیگر و استفاده تجاری تنها با ذکر منبع مجاز میباشد و در غیر اینصورت تحت قوانین حقوق ناشران پیگرد قانونی خواهد داشت .

لینک ها، ارتباطات، و مطالب


در سایت گاها لینک‏‌هایی به وب سایت‌های دیگر جهت معرفی لینک تولید کننده یا اطلاعات تکمیلی وجود دارد .
فروشگاه ما تمام تلاش خود را در جهت بررسی و صحت اطلاعات موحود در لینک ها را مینماید با این حال این سایت‏‌ها تحت نظارت ما نیستند و سایت و مدیریت ان هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها اعم از صحت اطلاعات موجود یا خسارت و آسیب احتمالی وارده از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب که می توانند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده باشد را ندارد.

ارسال نظرات کاربران :


-کلیه نظراتی که از نظر نگارشی یا ادبیات مطابق با قوانین کشور نباشند تایید نخواهند شد و در نتیجه نمایش داده نخواهند شد .
-بیتس پی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید نظرات کاربران توسط ما نمیباشد .
-بیتس پی در مورد تایید , عدم تایید , ویرایش و حذف و نظرات کاملا مختار میباشد .
-نظرات ارسالی اعم از توهین ,مبالغه , بزرگنمایی یا کوچک نمایی کالا ها یا مطالب و …. تایید نخواهند شد .
– تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، تایید به نمایش در خواهند آمد .
– “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
– ثبت آگهی های فروش , اطلاعات ارتباطی شخصی، از قبیل شماره تلفن یا ….. در قسمت نظرات ممنوع می باشد.

محتوای مطالب


مدیریت و نویسندگان سایت نهایت تلاش و دقت را در جهت ارائه اطلاعات کامل و سالم از منابع و مراجع معتبر و نیز شرکت‏‌های تولیدکننده می‏‌کندهیچ گونه مسئولیتی را در مورد صحت مطالب منتشر شده تو سز تولید کنندگان یا شرکت های گارانتی نمیپذیرد .

لازم به ذکر میباشد تمامیه قوانین از طرف وزارت صنایع و معادن ابلاغ شده و هم فروشندگان و هم خریداران موظف به اجرای تمامی مفاد ان میباشند.

خرید از مجموعه از هر طریق(حضوری،غیر حضوری،از طریق وبسایت و یا تلفنی)ممکن به منزله مطالعه و پذیرش کامل این قوانین میباشد.

تماس با پشتیبانی
پشتیبانی
تلفن های تماس و مشاوره 24 ساعته
02188108593
02188108614
پیام به تلگرام و واتس آپ
09199138131
مشاهده نماد اعتماد