در صورت عدم اصالت هدفون ها و ایرفون های بیتس 2 برابر وجه به کاربر عودت داده میشود


مشاهده کنید:آموزش تشخیص هدفون ها و ایرفون های بیتس تقلبی از اصلی،مواظب قیمت های پایینتر و تقلبی باشید

0 محصول - 0 تومان

راهنمای خرید بیتس(قبل از خرید بیتس در ایران)


با مطالعه دقیق این راهنما به راحتی بهترین کالا رو با بهترین قیمت میتونید تهیه کنید


1-خرید از فروشنده اصلی


اولین قدم برای خرید،شناخت فروشنده محصول میباشد،هم اکنون در تعدادی از وبسایت ها گزینه ای به نام فروشنده اضافه شده،به طور خلاصه فروشنده در این وبسایت ها یعنی هر شخصی با هر اعتباری
دارای یکسری از کالاها که برای فروش آنها به یک وبسایت معتبر مراجعه میکند و کالاهای خود را با قیمت مورد نظر خود در آن قرار میدهد و با یک قرار داد 15-20 درصد  از فروش محصول خود را به فروشگاه مذکور جهت تبلیغ و فروش آن محصول میدهد،یعنی فروشگاه هیچ نظارتی بر روی کالای یاد شده ندارد و فقط وظیفه بسته بندی و ارسال آن کالا را بر عهده دارد  و ممکن است به دلیل پرداخت 20% از سود به وبسایت مورد نظر در این حین کالای خراب،تقلبی،ریبفربیشد و یا ریپک برای مشتری ارسال شود!!! که این موضوع برای کاربران عادی غیر قابل تشخیص میباشد


***این مطلب را در سایت دیجیآتو مطالعه کنید تا در جریان مشکلات پیش آمده توسط فروشندگان این وبسایت ها قرار بگیرید***

لینک: اینجا کلیک نمایید

نمونه ای از کالاهای تقلبی فروخته شده در این وبسایت ها(توسط فروشنده) بسیار زیاد میباشد و حتی جیدیترین مدل های شرکت بیتس هم از این قائله مستثنی نیستند.

مدل هایی مانند solo hd,solo2,solo2 wireless,solo3 wireless,studio3 wireless!!!
برای پی بردن به این موضوع در اولین اقدام و ساده ترین مورد،چک کردن سریال نامبر زیر دست سمته راست هدفون های فوق میباشد.

در 99% درصد مواقع سریال نامبر ها یکی نمیباشد و در صورت مراجعه خریدار به پشتیبانی وبسایت های مورد نظر،فروشنده به دلیل عدم تطابق سریال نامبر ها،هدفون های فوق را نمیپذیرد و شمارا به تغییر هدفون داخل جعبه با مدل تقلبی متهم میکند!!!


2-پارت نامبر:


پارت نامبر مهمترین و اصلی ترین گزینه در خرید محصولات بیتس میباشد،محصولات بیتس دارای سفارش ساخت های مختلفی میباشند و این محصولات با یکدیگر متفاوت میباشند و همین تفاوت،تفاوت قیمت مشهودی را نیز به همراه دارد.


دلیل این تفاوت،تفاوت قوانین قاره ها در فروش و پخش محصولات میباشد.هر کشور و قاره ای دارای قوانین خاص برای واردات هر محصول میباشد و این قوانین در کشور ما نیز توسط سازمان استاندارد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعمال و بررسی میشود)

تولید کنندگان هر محصول برای کسب جواز پخش در کشور مورد نظر ابتدا کالا را بر اساس قوانین مورد نیاز سازمان
بهداشت و سازمان استاندارد و سازمان مقررات رادیویی آن کشور تولید میکنند،این محصولات از نظر سخت افزاری و جعبه کاملاً یکسان میباشند و تماماً در کاخانه شرکت اپل تولید و بسته بندی میشوند،اما از نظر قدرت و کیفیت و خروجی صدا بسیار با هم متفاوت میباشند.

به طور مثال قوانین کشورهای اروپایی در هدفون ها و ایرفون ها و مقدار خروجی صدای آنها بسیار سخت گیرانه میباشد،به همین دلیل قدرت صدای کمتری نسبت به سایر کشورها دارند.
در کشور ایران اکثر کالاها از راه های غیر قانونی و از کشور امارات متحده و به سفارش ساخت کشورهای آسیایی  وارد کشور میشوند،این کالاها به دلیل عدم ثبت در سامانه گمرکی بدون گارانتی به فروش میرسند و به دلیل عدم نظارت دستگاه های زیربط در اکثر موارد ریفربیشد(کالاهای دارای مشکل و تعمیر شده در کارخانه و باز بسته بندی و ارایه شده)


 لیست پارت نامبر های مطرح:

   
         

    سفارش ساخت کشوهای اروپایی وآسیایی( چین و هنگ کنگ) که قیمت بسیار کمتر و کیفیت و قدرت صدای کمتری دارند

                     
           سفارش ساخت آمریکا ( از کالاهای موجورد در مجموعه بیتس سنتر)

3-آپدیت نرم افزاری دستگاه

ساده ترین راهکار و اولین راهکار پس از خرید هدفون های بیتس و برای چک کردن اصالت دستگاه،چک کردن دستگاه از طریق وبسایت بیتس و  آپدیت نرم افزاری میباشد.(در دستگاه های بلوتوثی این امکان بر قرار میباشد)
از این طریق ابتدا اصالت  و سلامت دستگاه توسط وبسایت بیتس (این کار غیر قابل دور زدن میباشد،زیرا هیچ شخصی در این امر دخالت نداشته و همه کار توسط سرور وبسایت بیتس و از طریق اتصال هدفون با کابل به کامپیوتر انجام میشود)  چک میشود،پس از نمایش جزییات ریز محصول شما  اعم از مقدار شارژ موجود در دستگاه،سریال نامبر،رنگ دستگاه و... نمایش داده میشود،سپس اگر به روزرسانی جدیدی برای محصول شما وجود داشته باشد دستگاه را از طریق آموزش زیر به روزرسانی کنید،این به روز رسانی موجب رفع باگ های موجود در محصول اعم از صدا و میکروفون و کنترل باطری و... میشود.


برای به روز رسانی و چک کردن محصول ابتدا دستگاه خود را از وجود هرگونه ویروس پاکسازی کنید



برای این کار ابتدا دستگاه خود را از وجود هرگونه ویروس پاکسازی کنید.

سپس به دامین:
http://your.beatsbydre.com/#/
رجوع کنید.
ابتدا نرم افزار مربوط به دستگاه خود را دانلود نمایید:

در ادامه و پس از دانلود نرم افزار و ری استارت دستگاه،دستگاه خود را از طریق کابل شارژ مخصوص دستگاه به کامپیوتر خود متصل نمایید.وبسایت شروع به اسکن دستگاه شما میکند.

در این صفحه و پس از شناسایی دستگاه شما،ریز جزییات محصول خریداری شده توسط وبسایت بیتس ارایه میشود.

در صورت موجود بودن آپدیت جدید،بر روی گزینه آپدیت کلیک کنید و در صورت عدم وجود آپدیت و در صورت تمایل روی گزینه رجیستر کلیک کنید.

حتماً به این نکات توجه کنید:
  • به هیچ عنوان با اینترنت سرعت پایین این کار را انجام ندهید.
  • به هیچ عنوان در هنگام دانلود فایلهای دیگر این کار را انجام ندهید.
  • به هیچ عنوان  به کامپیوتر و دستگاه دارای ویروس متصل نکنید.
  • به هیچ عنوان در هنگاه آپدیت دستگاه را از کامپیوتر خود جدا نکنید
  • در صورت بروز مشکل دستگاه به هیچ عنوان شامل گارانتی نمیشود.


پس از اتمام این فرایند با پیام زیر مواجه میشوید و فرایند آپدیت و رجیستر دستگاه شما به اتمام رسیده است.


4-رجیستر کردن دستگاه و چک سریال نامبر


در زیره جعبه محصولات بیتس،بارکد دستگاه+سریال نامبر دستگاه درج شده است.
و بر روی خود محصولات بیتس سریال نامبر درج شده میباشد.
سریال نامبر محصولات بیتس برای هر دستگاه انحصاری میباشد و قابلیت چندین بار رجیستر شدن را دارا میباشد(این روش از اعتبار بالایی برخوردار نمیباشد،زیرا محصولات تقلبی هم دارای سریال نامبر قابل رجیستر و کپی برداری شده از روی یک محصول اصلی میباشند).



5-اتصال از طریق چیپست انحصاری W1 Apple (برای هدفون های دارای این چیپست)


ابتدا دستگاه را روشن نمایید و دکمه پاور را 3 ثانیه نگه داشته و سپس نزدیک به گوشی (این قابلیت فقط بر روی محصولات اپل فعال میباشد و قاعدتاً غیر قابل دور زدن) نمایید.
با گزینه های زیر روبرو میشوید و پس از متصل شدن دستگاه شما کانکت شده و آماده اجرای موزیک مورد نظر میباشد.


6-قدرت صدا
محصولات تقلبی و یا ریفربیشد (دارای مشکل و خرابی و تعمیر مجدد آنها و ارایه مجدد با قیمت بسیار کمتر) دارای صدای بسیار کمتر و قدرت صدای کمتر میباشد،دلیل این مورد جلوگیری از خرابی مجدد آن میباشد،صدای این محصولات از طریق کمپرسوری بر روی برد کاهش پیدا میکند.این محصولات در فروشگاه های مختلف عموما بدون گارانتی ارایه میشوند زیرا احتمال خرابی مجدد آنها بسیار بالا میباشد و به هیچ عنوان برای فروشنده به صرفه نمیباشد که آن محصول را گارانتی کرده و تحویل شما دهد.

7- گارانتی


همونطور که گفته شد،محصولات ریفربیشد و پارت نامبرهای متفرقه که از طریق مبادی غیر قانونی وارد میشود بدون گارانتی ارایه میشوند.زیرا فروشنده اطلاع چندانی از عملکرد کالای خریداری شده ندارد و احتمال خرابی آن بسیار زیاد میباشد.
در یک نمونه ساده در نظر داشته باشید اگر به هر دلیلی در هنگام خرید محصول بیتس،یکی از اسپیکرهای هدفون دارای مشکل باشد،هزینه تعمیر آن 190 هزار تومان میباشد و یک کالای بدون گارانتی  حتی در لحظه خرید هم شامل گارانتی نمیباشد.
در نظر داشته باشید حتی گارانتی های 7 روزه هم برای این کالاها بدون استفاده میباشد.
به فرض باتری محصولی مثل سولو3 وایرلس  40 ساعت کارکرد دارد،به طور میبانگین نیاز به 10-12 روز برای تست دارد،پس در طول 7 روز به هیچ عنوان اگر مشکلی از طرف باتری باشد نمایش داده نمیشود.



8-بسته بندی کالا
محصولات شرکت بیتس در کارخانه فاکس کان مونتاژ و بسته بندی میشود.
این کارخانه با دقت بسیار بالایی این محصولات رو بسته بندی و ارایه میکند،کوچکترین انحرافی در بسته بندی خطی آن وجود ندارد.
نوع بسته بندی این محصولات بسیار خاص میباشد.
مثلاً در محصولی مانند پاوربیتس3 وایرلس بسته بندی پلاستیکی وجود ندارد،بلکه جعبه این محصول خود در یک پاکت پارچه ای میباشد.
جدیداً مشاهده شده که یکی از وبسایت های بزرگ کشور توسط فروشنده های خود(فروشنده میتواند با ارایه یک جواز کسب +20% از سود فروش محصول،محصولات موجود در فروشگاه خود را برای فروش قرار دهد و هیچ نظاراتی از طرف وبسایت مرجع ندارد)

در زیر تعدادی محصول پاوربیتس3 وایرلس را با شیرینک پلاستیکی ارایه شده است که پس از بررسی به دو مورد تقلبی و یک مورد ریفربیشد بر خورد کردیم!

تماس با پشتیبانی
پشتیبانی
تلفن های تماس و مشاوره 24 ساعته
88108593 021
88108614 021
88539768 021
33349632 021
تلگرام
09199138131
مشاهده نماد اعتماد