در صورت عدم اصالت هدفون ها و ایرفون های بیتس 2 برابر وجه به کاربر عودت داده میشود


مشاهده کنید:آموزش تشخیص هدفون ها و ایرفون های بیتس تقلبی از اصلی،مواظب قیمت های پایینتر و تقلبی باشید

0 محصول - 0 تومان

راهنمای خرید بیتس(قبل از خرید بیتس در ایران)


با مطالعه دقیق این راهنما به راحتی بهترین کالا رو با بهترین قیمت میتونید تهیه کنید


1-خرید از فروشنده اصلی


اولین قدم برای خرید،شناخت فروشنده محصول میباشد،هم اکنون در تعدادی از وبسایت ها گزینه ای به نام فروشنده اضافه شده،به طور خلاصه فروشنده در این وبسایت ها یعنی هر شخصی با هر اعتباری

دارای یکسری از کالاها که برای فروش آنها به یک وبسایت معتبر مراجعه میکند و کالاهای خود را با قیمت مورد نظر خود در آن قرار میدهد و با یک قرار داد 15-20 درصد  از فروش محصول خود را به فروشگاه مذکور جهت تبلیغ و فروش آن محصول میدهد،یعنی فروشگاه هیچ نظارتی دقیقی بعضاً نمیتواند بر روی کالای یاد شده داشته باشد و فقط وظیفه بسته بندی و ارسال آن کالا را بر عهده دارد  و ممکن است به دلیل پرداخت 20% از سود به وبسایت مورد نظر در این حین کالای خراب،تقلبی،ریبفربیشد و یا ریپک برای مشتری ارسال شود!!! که این موضوع برای کاربران عادی غیر قابل تشخیص میباشد و متاسفانه سایت مرجع هم به علت فراوانی و گوناگونی کالا نمیتوان مقصر دانست.


***این مطلب را در سایت دیجیآتو مطالعه کنید تا در جریان مشکلات پیش آمده توسط فروشندگان این وبسایت ها قرار بگیرید***

لینک: اینجا کلیک نمایید

نمونه ای از کالاهای تقلبی فروخته شده در این وبسایت ها(توسط فروشنده) بسیار زیاد میباشد و حتی جدیترین مدل های شرکت بیتس هم از این قائله مستثنی نیستند.

مدل هایی مانند ,PowerBeats pro,solo hd,solo2,solo2 wireless,solo3 wireless,studio3 wireless!!!
برای پی بردن به این موضوع در اولین اقدام و ساده ترین مورد،چک کردن سریال نامبر زیر دست سمته راست هدفون های فوق میباشد.

در 99% درصد مواقع سریال نامبر ها یکی نمیباشد و در صورت مراجعه خریدار به پشتیبانی وبسایت های مورد نظر،فروشنده به دلیل عدم تطابق سریال نامبر ها،محصول های فوق را نمیپذیرد و شمارا به تغییر محصول داخل جعبه با مدل تقلبی متهم میکند!!!


2-پارت نامبر:


پارت نامبر مهمترین و اصلی ترین گزینه در خرید محصولات بیتس میباشد،مدل هایی از محصولات بیتس دارای سفارش ساخت های مختلفی میباشند و این محصولات با یکدیگر متفاوت میباشند و همین تفاوت،تفاوت قیمت مشهودی را نیز به همراه دارد.


دلیل این تفاوت،تفاوت قوانین قاره ها در فروش و پخش محصولات میباشد.هر کشور و قاره ای دارای قوانین خاص برای واردات هر محصول میباشد و این قوانین در کشور ما نیز توسط سازمان استاندارد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعمال و بررسی میشود)

به طور مثال به این لینک مراجعه کنید و قوانین اتحادیه اروپا را مطالعه کنید.

و یا به این لینک خبری مبنی بر اعمال محدودیت بر سفارش ساخت های اروپا مراجعه کنید.

تولید کنندگان هر محصول برای کسب جواز پخش در کشور مورد نظر ابتدا کالا را بر اساس قوانین مورد نیاز سازمان
بهداشت و سازمان استاندارد و سازمان مقررات رادیویی آن کشور تولید میکنند،این محصولات از نظر سخت افزاری و جعبه کاملاً یکسان میباشند و تماماً در کاخانه شرکت اپل تولید و بسته بندی میشوند،اما از نظر قدرت و کیفیت و خروجی صدا بسیار با هم متفاوت میباشند.

به طور مثال قوانین کشورهای اروپایی در هدفون ها و ایرفون ها و مقدار خروجی صدای آنها بسیار سخت گیرانه میباشد،به همین دلیل قدرت صدای کمتری نسبت به سایر کشورها دارند.
در کشور ایران اکثر کالاها از راه های غیر قانونی و از کشور امارات متحده و به سفارش ساخت کشورهای آسیایی  وارد کشور میشوند،این کالاها به دلیل عدم ثبت در سامانه گمرکی بدون گارانتی به فروش میرسند و به دلیل عدم نظارت دستگاه های زیربط در اکثر موارد ریفربیشد(کالاهای دارای مشکل و تعمیر شده در کارخانه و باز بسته بندی و ارایه شده)


 لیست پارت نامبر های مطرح:

   
         

    سفارش ساخت کشوهای اروپایی وآسیایی( چین و هنگ کنگ) که در یکسری از مدل ها،قیمت بسیار کمتر و کیفیت و قدرت صدای کمتری دارند

                     
           سفارش ساخت آمریکا ( از کالاهای موجود در مجموعه بیتس سنتر)

3-سال ساخت

  بر روی جعبه محصولات بیتس تماماً سال ساخت و موارد مربوط درج شده است.

این موضوع باید یکی از مهم ترین موارد مورد توجه شما عزیزان باشد.ابتدا اینکه محصولات دارای باتری پس از یک مدت عدم استفاده هرگز روشن نمیشوند و یا پس از یک مدت استفاده به مشکل برخورد میکنن و این موضوع به دلیل فاسد شدن باتری بلااستفاده دستگاه میباشد،به طور مثال محصولات سال 2016 و 2017 مقدار زمان طولانی از خاموش بودن دستگاه را سپری کردن و این موضوع باعث میشه در هنگام خرید دستگاه روشن نشود و یا دارای مشکل باشد.پس حتی المقدور با خرید محصولات جدیدتر از این مشکل به سادگی عبور نمایید.

یکی دیگر از مزایای خرید محصولات جدیدتر بر طرف شدن مشکلات سری های اولیه میباشد.

اگر فروشگاهی اقدام به فروش محصول خود با قیمت بسیار کم و شک برانگیز شد بدون شک کالای سال های قبلی میباشد و کالای خود را دارای ریسک خرابی میداند و قصد فروش فوری محصول خود(عموماً بدون گارانتی) را دارد.


4-آپدیت نرم افزاری دستگاه

برای این کار از دو روش میتوان اقدام کرد.

یکی از طریق IOS 14 به بالا و در قسمت تنظیمات بلوتوث بر روی اسم محصول کلیک میکنیم و سپس ریز جزییات دستگاه را دریافت میکنیم و اتومات اپدیت انجام میشود.


در محصولات اندروید از طریق نرم افزار بیتس Beats میتوان این کار رو انجام داد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apple.bnd&hl=en_US&gl=US

و یا دانلود از طریق کافه بازار

https://cafebazaar.ir/app/com.apple.bnd


راه حل بعدی از طریق سایت بیتس میباشد ساده ترین راهکار و اولین راهکار پس از خرید هدفون ها و ایرفون های بیتس و برای چک کردن اصالت دستگاه،چک کردن دستگاه از طریق وبسایت بیتس و  آپدیت نرم افزاری میباشد.(در دستگاه های بلوتوثی این امکان بر قرار میباشد به جز بیتس فلکس)
از این طریق ابتدا اصالت  و سلامت دستگاه توسط وبسایت بیتس (این کار غیر قابل دور زدن میباشد،زیرا هیچ شخصی در این امر دخالت نداشته و همه کار توسط سرور وبسایت بیتس و از طریق اتصال هدفون با کابل به کامپیوتر انجام میشود)  چک میشود،پس از نمایش جزییات ریز محصول شما  اعم از مقدار شارژ موجود در دستگاه،سریال نامبر،رنگ دستگاه و... نمایش داده میشود،سپس اگر به روزرسانی جدیدی برای محصول شما وجود داشته باشد دستگاه را از طریق آموزش زیر به روزرسانی کنید،این به روز رسانی موجب رفع باگ های موجود در محصول اعم از صدا و میکروفون و کنترل باطری و... میشود.


برای به روز رسانی و چک کردن محصول ابتدا دستگاه خود را از وجود هرگونه ویروس پاکسازی کنید


و یا میتوانید ویدیو زیر را مشاهده کنید:



برای این کار ابتدا دستگاه خود را از وجود هرگونه ویروس پاکسازی کنید.

سپس به دامین:
http://your.beatsbydre.com/#/
رجوع کنید.
ابتدا نرم افزار مربوط به دستگاه خود را دانلود نمایید:

در ادامه و پس از دانلود نرم افزار و ری استارت دستگاه،دستگاه خود را از طریق کابل شارژ مخصوص دستگاه به کامپیوتر خود متصل نمایید.وبسایت شروع به اسکن دستگاه شما میکند.

در این صفحه و پس از شناسایی دستگاه شما،ریز جزییات محصول خریداری شده توسط وبسایت بیتس ارایه میشود.

در صورت موجود بودن آپدیت جدید،بر روی گزینه آپدیت کلیک کنید و در صورت عدم وجود آپدیت و در صورت تمایل روی گزینه رجیستر کلیک کنید.

حتماً به این نکات توجه کنید:
  • به هیچ عنوان با اینترنت سرعت پایین این کار را انجام ندهید.
  • به هیچ عنوان در هنگام دانلود فایلهای دیگر این کار را انجام ندهید.
  • به هیچ عنوان  به کامپیوتر و دستگاه دارای ویروس متصل نکنید.
  • به هیچ عنوان در هنگاه آپدیت دستگاه را از کامپیوتر خود جدا نکنید
  • در صورت بروز مشکل دستگاه به هیچ عنوان شامل گارانتی نمیشود.


پس از اتمام این فرایند با پیام زیر مواجه میشوید و فرایند آپدیت و رجیستر دستگاه شما به اتمام رسیده است.


6-رجیستر کردن دستگاه و چک سریال نامبر


در زیره جعبه محصولات بیتس،بارکد دستگاه+سریال نامبر دستگاه درج شده است.
و بر روی خود محصولات بیتس سریال نامبر درج شده میباشد.
سریال نامبر محصولات بیتس برای هر دستگاه انحصاری میباشد و قابلیت چندین بار رجیستر شدن را دارا میباشد

(این روش از اعتبار بالایی برخوردار نمیباشد،سریال نامبر ها دارای تاریخ انقصا میباشد و ممکن است دستگاهی اصلی باشد اما سریال نامبر آن به علت گذشت تاریخ زیاد از رجیستر نشدن،منقضی شده باشد و ضمنا محصولات تقلبی  درجه یک هم دارای سریال نامبر قابل رجیستر و کپی برداری شده از روی یک محصول اصلی میباشند).



Solo Pro

در زیر دسته سمت چپ

The serial number is located on the slider.

هدفون های دیگر بیتس

The serial number is located on the slider.

Beats EP (after July 2017)

بر روی پایین کابل نوشته شده است

The serial number is printed on the cable.

Beats EP (prior to July 2017)

بر روی سیم سمت سمت چپ نوشته شده است

The serial number is printed on the cable near the left earcup.


Earphones

     

Beats Studio Buds

در زیر درب کیس درج شده است

The serial number is located on the inside of the case.

Beats Flex

بر روی قسمت کنترل سمت چپ درج شده است

The serial number is located on the right control module.

Powerbeats

در زیر گوش سمت راست درج شده است

The serial number is located on the inner side of the right earbud. 

Powerbeats Pro

در زیر درب کیس درج شده است

The serial number is located inside the case, near the top edge.

Powerbeats3 Wireless

در وسط سیم اتصال طرفین

The serial number is printed on the cable between the left and right earbuds.

BeatsX

در سمت راست بدنه درج شده است

The serial number is printed on the power module near the right earbud.

urBeats, Tour, and Powerbeats2

در سیم سمت چپ درج شده است

The serial number is printed on the cable.


Speakers

     

Pill and Pill 2.0

Check the rubber strip on the bottom of your speaker.

The serial number is located on the bottom of the speaker.

Pill+

Pull back the rubber strip on the back of your speaker and look above the USB port.

The serial number is located above the USB port.

Pill XL

در زیر پوشش محافظ درب 

The serial number is printed on the inside of the rubber flap.




7-اتصال از طریق چیپست انحصاری W1 Apple و H1 Apple 


ابتدا دستگاه را روشن نمایید و دکمه پاور را 3 ثانیه نگه داشته و سپس نزدیک به گوشی (این قابلیت فقط بر روی محصولات اپل فعال میباشد و قاعدتاً غیر قابل دور زدن) نمایید.
با گزینه های زیر روبرو میشوید و پس از متصل شدن دستگاه شما کانکت شده و آماده اجرای موزیک مورد نظر میباشد.


8-قدرت صدا
محصولات تقلبی و یا ریفربیشد (دارای مشکل و خرابی و تعمیر مجدد آنها و ارایه مجدد با قیمت بسیار کمتر) دارای صدای بسیار کمتر و قدرت صدای کمتر میباشد،دلیل این مورد جلوگیری از خرابی مجدد آن میباشد،صدای این محصولات از طریق کمپرسوری بر روی برد کاهش پیدا میکند.این محصولات در فروشگاه های مختلف عموما بدون گارانتی ارایه میشوند زیرا احتمال خرابی مجدد آنها بسیار بالا میباشد و به هیچ عنوان برای فروشنده به صرفه نمیباشد که آن محصول را گارانتی کرده و تحویل شما دهد.

9- گارانتی


همونطور که گفته شد،محصولات ریفربیشد و پارت نامبرهای متفرقه که از طریق مبادی غیر قانونی وارد میشود بدون گارانتی ارایه میشوند.زیرا فروشنده اطلاع چندانی از عملکرد کالای خریداری شده ندارد و احتمال خرابی آن بسیار زیاد میباشد.
در یک نمونه ساده در نظر داشته باشید اگر به هر دلیلی در هنگام خرید محصول بیتس،یکی از اسپیکرهای هدفون دارای مشکل باشد،هزینه تعمیر آن 190 هزار تومان میباشد و یک کالای بدون گارانتی  حتی در لحظه خرید هم شامل گارانتی نمیباشد.
در نظر داشته باشید حتی گارانتی های 7 روزه هم برای این کالاها بدون استفاده میباشد.
به فرض باتری محصولی مثل سولو3 وایرلس  40 ساعت کارکرد دارد،به طور میبانگین نیاز به 10-12 روز برای تست دارد،پس در طول 7 روز به هیچ عنوان اگر مشکلی از طرف باتری باشد نمایش داده نمیشود.



10-بسته بندی کالا
محصولات شرکت بیتس در کارخانه فاکس کان مونتاژ و بسته بندی میشود.
این کارخانه با دقت بسیار بالایی این محصولات رو بسته بندی و ارایه میکند،کوچکترین انحرافی در بسته بندی خطی آن وجود ندارد.
نوع بسته بندی این محصولات بسیار خاص میباشد.
مثلاً در محصولی مانند پاوربیتس3 وایرلس بسته بندی پلاستیکی وجود ندارد،بلکه جعبه این محصول خود در یک پاکت پارچه ای میباشد.
جدیداً مشاهده شده که یکی از وبسایت های بزرگ کشور توسط فروشنده های خود(فروشنده میتواند با ارایه یک جواز کسب +20% از سود فروش محصول،محصولات موجود در فروشگاه خود را برای فروش قرار دهد)

در زیر تعدادی محصول را که با بسته بندی غیر اصلی ارایه شده است که پس از بررسی به سه مورد تقلبی و یک مورد ریفربیشد بر خورد کردیم!



تماس با پشتیبانی
پشتیبانی
تلفن های تماس و مشاوره 24 ساعته
02188108593
02188108614
پیام به تلگرام و واتس آپ
09199138131
مشاهده نماد اعتماد